Skrattgropar ♥

2011-01-17 ι 17:53:07.. Our life 3 Kommentarer


Måndag, ny vecka och nu tillbaka till den vardagen vi varit borta ifrån i en månad.
Jonas har börjat jobba igen, Leon går hos dagmamman och jag är mammaledig. Nu efter två veckor hemma börjar det kännas verkligt att Charlie kommit till oss. Våran lilla som dessutom blir hela fyra veckor idag!

Tiden går sjukt fort men dom första två veckorna på sjukhuset smällte liksom inte in och jag kan inte räkna dom som tid vi haft Charlie. Det är svårt att förklara för er som inte tillbringade dom två första veckorna efter BB på sjukhuset utan fick åka hem efter bara ett par dagar, som jag fick med Leon. Veckorna var som i en dimma..

Men nu har jag börjat inse vad vi gjort de senaste veckorna, svävar fortfarande lite på dom rosa molnen så minnet är ännu inte klart. haha! Det galnaste är ju också att Leon fyller tre år om mindre än en månad och vi flyttar dessutom om bara ett par veckor. Dock kommer vi bo kvar i lägenheten hela februari men om ett par veckor ska vi ha klart för oss vad för nytt golv som ska läggas och eventuella tapeter som ska upp till färgen som ska målas.
Kommer bli så otroligt kul och vi längtar båda två mer än mest.



fina charlie-bus med skrattgroparna

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Det är samma typsnitt som du har i dina rubriker, Georgia. :)

2011-01-17 | 21:13:36
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Postat av: Stephanie

vilka fantastiska bilder :-)

Härligt att ni äntligen börjar få en vardag :-) Kämpar

2011-01-17 | 21:50:58
URL: http://yoursoulmates.blogg.se/
Postat av: freja

vilka fina bilder mich! väldrigt vacker ögonfärg måste jag säga. känns så ovant att se blåa ögon på en bebis.. båda mina två fick ju bruna (hoppades lite på iaf en blåögd men nej..) ..



grattis igen till finaste lillebrorsan!

2011-01-20 | 10:20:35
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December