Tordag

2010-11-04 ι 08:07:11.. Our life 11 Kommentarer



jeans nova star
tröja h&m

Helgen närmar sig och det ska bli skönt! Trots att denna vecka faktiskt varit den bästa på länge då jag fått gå hem tidigare (eller vickan skickar hem mig tidigare för att det inte ska bli för jobbigt, hehe tack). Så jag har kommit hem utan att ha haft en massa massa sammandragningar HELA vägen hem utan genom att bara få några.

Leon sitter här bredvid mig och predikar för mig att han tycker att lillebror ska heta Charlie.
Vet inte var han fått det ifrån då vi för länge sedan frågade vad han tyckte bebisen ska heta och då svarade han efter lite funderande Charlie. Och det var innan vi ens började prata om namnet Charlie, haha! Och ang namn så är det skit jobbigt för jag har inte fastnat för några namn som förra gången med Leon. Hade en drös med namnförslag då även om det första var Leon och så blev det Leon. Därför skulle jag inte förvånas om lillebror kommer ut och får bli en Charlie för vi har inget annat namn som vi älskar och fastnat för.

Lite förslag :
Charlie
William
Jayden
Jayce
Jamie
Alexie

Hjälp oss, ge oss mera namn?!

Kommentarer
Postat av: Janette

Jamie är så fint!



Liam, Marlon, Jordan, Jay, Lewi, Nicholas, Cevin, Mio, Zander, Jonathan, Alexander, Kean



så där det var några

2010-11-04 | 10:14:02
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E - Foto & Personligt

Meen vad sött, Charlie passade ju jättebra! :D



Känns som igår jag satt och blev tokig över pojknamn... men nu har jag en snart 7-månaders klump som kryper och röjer runt här. Galet!



Stor kram på dig prego.

2010-11-04 | 10:15:56
URL: http://denize.se
Postat av: Anonym

Charlie låter ju jätte gulligt!

2010-11-04 | 15:35:52
Postat av: evelina fahlström

Jag tycker det är skitsvårt(!) med killnamn så jag kan tyvärr inte hjälpa er nå alls, haha. Men jag minns att jag tänkte mycket på att jag ville ha en son som hette Jamie förr, det är fint :)

2010-11-04 | 17:31:52
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag gillade era namnförslag, men vad sägs annars som Liam, Milo, Lucas, Damien eller Dominique?

2010-11-04 | 18:50:54
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Julie

Wilton/Milton! :)

2010-11-04 | 19:27:12
URL: http://juliejulio.wordpress.com
Postat av: nancy.

Julian (!) Collin, Nathaniel, Milo, Melvin, Noah, Emiiil..



Lycka till & Grattis :)

2010-11-05 | 00:00:29
URL: http://giveitall.blogg.se/
Postat av: Berit

Du har fått många bra namnförslag tycker jag av dina kompisar ovan.

Kram gammelmormor

2010-11-05 | 00:05:53
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Leon hette min morfar, underbart namn! Min farfar hette Harry vilket jag tycker är så cool! Lycka till! Kram Lotta

2010-11-05 | 19:34:27
Postat av: Sofia

Mex, Nikolaj, milo, nicco, kiran, telian, nicholas, lian, kelian och meximillian är fina och ganska ovanliga namn!

2010-11-05 | 23:54:02
Postat av: sina

Zion.

Damien.

Noel

2010-11-06 | 21:54:42
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December