Ledig lill-lördag

2010-11-24 ι 09:02:04.. Our life 2 Kommentarer


Leon i sitt korta hår + skjorta som han önskar sig mer i julklapp


Onsdag och vi är lediga här hemma.. eller nej älsklingen jobbar men jag och Leon är hemma.
Vi ska träffa Emelie och Julia, som L har längtat! Igår är jag berättade att vi skulle träffa dom insesterade han på att han ville åka nu på en gång och satt och "grina" lite över att klockan var läggdax och inte lekdax med sin prinsessa. Han har berättat att han ska köpa en fin julklapp till henne så hon kan vara hans prinsessa. Haha, vilken fantasi och idéer barn har ibland. Var han fått att hon är hans prinsessa från är bra fråga? Lite självgod, hehe.

Anw, frullen ska ätas nu och L ska bestämt ha på sig sin skjorta trots att jag bett honom flera gånger att byta om till kläderna jag lagt fram. Men är ju trots allt en ledig dag med mamma så han får väl "bestämma-allt-idag". Vilken lunch vi ska äta och vad vi ska göra. Ibland måste man skämma bort dom små liven lite!

Kommentarer
Postat av: Mamma / Mormor

Ha en jättebra dag i skit-vädret !

Hoppas ni får det mysigt !



Puss och kram till er !

2010-11-24 | 10:00:43
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Janette

Fiiiina Leon!!!

2010-11-24 | 13:33:26
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December