I-lands problem

2010-05-16 ι 20:12:06.. Our life 2 Kommentarer


Ja man kan ju bli tokig ibland.. i alla fall jag.
Har nu i flera dagar letat efter badkläder till både MIG och LEON, men inte funnit något alls. Leon är för liten för badshortsen som finns på typ stadium osv. Dom är i 86/92 men huuuuur stora som helst för honom, går ända ner till fötterna nästan. Sen finns det ju andra på typ lindex och kapphal osv som är sånna där tajta små rackare men det vill jag inte att Leon ska ha. Skit töntigt mönstrade är dom också (bebis stuff) så förlåt men nej tack.
Problem till mig är att ALLA bikini nu förtiden är helt tokigt galna. Jag vill ha ett par vanliga, vita, ljusa, enkla, snygga men nej nej bara massa tokiga mönster i hyber färger som dessutom förstörs med massa galet blingbling av stora "guld" brickor mellan tuttsen osv.. det blir ju snygg bränna i, haha..!

Jaja, vilket i-lands problem va..? Men jag blir lite stressad då vi åker nu på lördag, woho by the way!
På torsdag ska väskan packas klar för på fredag efter jobbet åker vi hem till J och sover där då vi får skjuts av hans mamma på lördag morgon kl 5, haha! Planet går 7 på morgonen så vi måste checka in senast halv 6 så vi åker nog lite innan 5 kanske. Blir att gå upp vid halv strax innan 4 då, inte mycket sova den natten inte (tror inte jag skulle kunnat det ändå, aldeless för peppad).

Men åter till badkläderna. I morgon blir det ännu en vända i ett par affärer efter jobbet för letande efter något att täcka rumpsen och tuttsen. Någon som har något tips? På relativt billiga bikinis för dyra finns det gott om snygga..!

Kommentarer
Postat av: Fjun

du inte vara mitt sms? :( hsh, jag kommer vid 10-kvart över tio i morgon! puss

2010-05-16 | 20:47:37
URL: http://mysnapshot.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Lindex har ju bra fina faktiskt, några enkla och mycket i basfärgerna.

2010-05-17 | 14:34:18
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December