I brist på öppna känslor

2010-03-25 ι 22:33:52.. Frågor om oss 1 Kommentarer


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
i smyg..
Titta på dig själv i spegeln: sällan men ett måste då smink och hår ska fixas.
Gnälla: tycker jag inte.
Skrika: nej
Sova: så länge jag kan..
Ha ångest: för ofta dessvärre
Skada dig själv med flit: nejnejnej!
Ta mediciner du inte borde ta: var skaffar man sånt? haha
Vilja dö: endast när datan/program i datan inte funkar (som nu) haha
Drömma mardrömmar: ibland.. ush!
Ta droger: never ever
Försöka vara annorlunda: ingen är en annan lik så försöka är väl onödigt när man redan är det
Klä dig i svart: mycket i garderoben som har den färgen, trååååkigt
Gå till kyrkan: nää
Gå i skolan: det var länge sen
Hata folk: onödigt och jobbigt men ibland tar känslorna över
Lita på folk: allt för ofta

VEM:
Saknar du:
mitt halva hjärta som ännu är ute på vift hos min saknade vän
Vill du döda: ush, har inga sånna tankar
Rörde dig sist: Leon
Vill du slå: den där jävla mr huvudvärk
Kysste dig sist: om jag minns det..
Kramade du sist:
Leon
Vill du prata med: ingen just nu faktiskt
Skrek du på sist: syster
Vill du vara som: vill vara mig själv men bättre inom vissa områden
Sårade dig sist: privat
Gjorde dig riktigt glad senast: mormor
Fick du sms från senast: mormor
Är vackrast på jorden:
Leon!

HAR DU:
Tvångstankar:
ibland
Någon fysisk sjukdom: hoppas jag inte
Någon skada: hål i huvudet, haha nej men skulle behöva gå till en kiropraktor
Färgat håret: för många gånger
Brutit några ben: om jag har.. pinsamt många kanske
Några piercings: nej
Egen dator: ja
Bra självförtroende: nej
Kysst någon: ja
Köpt kondomer: ja
Tagit nakenbilder: haha ja varje dag *ironisk*
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Bjudit ut någon: ja
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: ja och hoppas på göra det i år igen
Tuttat eld på nått: ja
Gjort något olagligt: snattat en prydnadsgubbe på en loppis med Steffie, när vi var typ 10år, som jag gav till mormor i present - haha.

HUR:
Går du:
ganska fort (som dom flesta med vagn)
Svarar du i telefonen: coman snala?!
Fördriver du tiden: leker på datan eller med Leons bilar
Mycket pengar har du: 12,50 ligger och skrapar i plånboken
Ofta diskar du:
flera gånger om dagen
Ofta städar du: varje dag
Många stör du dig på: kan bli irreterad men släpper det
Ofta träffar du din familj: ofta

 

TROR DU:
Att du kommer bli något:
jag är redan något, det bästa - en mamma
På gud: om han skänker mig ett par miljoner så ja
På rymdvarelser: inte kan vi vara själva i hela universum i alla fall
Att folk tycker om dig: hoppas dom är ärliga
På ett liv efter detta: vet faktiskt inte, oändliga tankar kring detta
Att fiskar kan tänka: annars kan dom ju inte leva
Att du kommer leva länge: bli gammal kommer jag men inte super gammal


Kommentarer
Postat av: clara

hahaha coman snala!

2010-04-02 | 20:17:58
URL: http://clurias.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December