Konstig vecka

2010-06-23 ι 13:58:15.. Our life 2 Kommentarer


En spricka i mitt nyckelben och ömmande arm + hand hänger nu på mig.
Tar ett tag att skriva ett inlägg då jag bara gör det med min vänster hand pga att det gör skit ont att använda höger-handen. Men det blir nog la bättre snart.. Hemma dag2 idag då, knaprandes på alvedon och ipren så försvinner i alla fall huvudvärken som också suttit i sen hammaren kom på besök.

Nu ska i alla fall en damsugning tas igång innan jag ska slänga ihop en kaka vi ska ta med till middag hos Carro och Niklas ikväll. Är lite sent ute så får tyvär låta bli att göra något för avancerat och lång-tänkt kaka. Nej ska söka lite på recept.nu, lär nog bli ett recept från Leila.. som vanligt, haha!

Ha en fortsatt trevlig, solig och underbar dag som jag!

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin

Va fin designen blev! :)

2010-06-23 | 21:31:09
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

vilken otroligt fin bloggdesign di har! :)

2010-06-24 | 21:03:11
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December