Barn/familj/porträtt fotografering

2010-01-27 ι 11:53:39.. Foto - Barn/Porträtt 5 Kommentarer


2 1

Tycker du att tiden går för snabbt?
Jag kan stanna tiden för en stund och fånga dig/din familj eller något du vill bevara just för stunden.
Med en kombination av mina och era idéer, livsstilar och intressen skapar vi bilder till just er för att bevara minnet.

Fotograferingarna utgår från dom platser ni känner er bekvämast i så att vi bäst kan leka fram dom bästa bilderna. Hemma hos er, på ett hustak, ute i en park, skogen eller varför inte på en strand?

Är ni intresserade gå in på min hemsida och kika vidare → michaelafoto.se
(om ni även bokar en fotografering via bloggen får ni även rabatter upp till 50%)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad roligt, vi är jätteintresserade! Ska gå in och kolla på din hemsida nu :)

(min blogg är nu lösenordsskyddad, du får maila om du vill ha lösenordet)

2010-01-27 | 13:16:27
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/
Postat av: Denize

Jag måste bara få säga att du tar underbara bilder. Lite nyfiken vilken kamera och objektiv du använder när du tar dina foton?

Kram

2010-01-30 | 22:40:26
URL: http://denzan.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vart bor du?

och hur många bilder får man i ett paket?

står ju bara att man får bilderna på en cd skiva

2010-01-31 | 13:50:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Patricia ung mamma till Saga

Jag skulle vilja bli fotograferad med min familj! :)

2010-02-01 | 10:59:22
URL: http://popblogg.nu
Postat av: Nikki

Du skulle jättegärna få komma och fota oss någondag! Är det 50% på de priserna som står på din hemsida? Vore roligt att träffas igen också =)

2010-02-05 | 13:44:32
URL: http://nikkimamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December