Nytt år!

2010-12-30 ι 19:42:47.. Our life 4 Kommentarer


Vi ska få komma hem! Sista dagen på året och vi inviger det nya hemma! Gud så skönt det kommer bli, hämta Leon och bara kramas allihop som en familj igen. Börjar nästan gråta i tanke på att vi nu kommer få vara tillsammans igen, har haft så otroligt jobbigt vissa stunder med att ha Leon ifrån mig. Varning för höns-mamma men jag förstår inte att detta gått så bra det nu gjort ändå. Leon har haft det super hos mina föräldrar och julafton har nog hjälpt Leon att inte förstå att han blivit "lämnad" hos mormor och morfar. Det har ju varit full rulle hela tiden. Men nu är vi snart hemma och överlyckliga över det!

Våran lilla skrutt här är så duktig också, all personal är så himla överaskade och berömmer både honom och mig som kallas för mjölk-morsa här då det sprutar ur mina tuttar, har 2 liter nerfruset redan.. Tur att han äter tutte mer nu!

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Va skönt o höra =)

2010-12-30 | 20:45:50
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Mamma och Mormor

Leon har inte haft tid att bli ledsen eller tänka efter ordentligt var ni är - dagmamma, busa med mormor, morfar, moster, gammelmormor, gammelmorfar och träffat er några gånger. Fullt ös medveslös !



Han berättar för alla att Charlie ligger på "hukhus" och kommer snart hem. Han är inte sjuk utan sover bara där en stund. Ha ha !



Syns imorgon !



kramiz

2010-12-30 | 21:40:18
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Janette

Gud så skönT! önskar er ett gott nytt år!!

2010-12-31 | 11:54:47
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Emma

Kikar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år! ♥

2010-12-31 | 12:10:03
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December