Ibland får man klaga

2010-08-04 ι 21:18:05.. Our life 0 Kommentarer


Just därför ska jag ha ett klago-inlägg bara för att jag känner för det.
Min kamera är på lagning, bara gudarna vet vad det kommer kosta, jag har ingen direkt fungerande telefon, kan heller inte uppdatera min hemsida då programmet måste uppdateras för 6000kr. Vi pratar också om att köpa ny dator, Jonas köpte en ny iPhone idag och jag vill köpa nya objektiv till kameran.
Leon behöver nya skor likaså jag och nu kommer även höst och det tillkommer jackor mm. Och det kan jag ju knappt säga att jag har gott om, eller Leon heller nu mera då jag rensat bort det mesta för någon vecka sen.

Dessutom borde vi spara en massa pengar till att vi ska flytta och till mera behövande utgifter. Och det gör vi men fan vad jag har lust att ta dom pengarna, bara råna någon bank eller ta ett dumt jävla piss lån och bara må bra för en stund, innan skuldkänslorna och förnuftet sätts in. Jaja vill man och behöver man klaga lite så får man.

Ibland önskar jag bara att jag var rik... eller lite mer rik... på mer pengar.
Trots att det är fett larvigt att jag ens klagar över pengar för vi har över gott och väl så att vi kan spara till både det ena och det andra som inte ens är nödvändigt ännu och ändå göra av med på onödiga saker och inpulser som trippar till göteborg osv.. jag kanske är ganska patetisk men ibland har man ju lust bara.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December