Bizzy bee at work

2010-04-13 ι 17:58:26.. Our life 0 Kommentarer


Nu ser ögat ännu värre ut (jätte GULT och FULT), hoppas att det lägger sig snart!!!
Flera tittar/stirrar på tuben och idag kom ju den mest chockande, ganska rolig men ändå helt otroligt dumt galen fråga. Leon satt nämligen och pekade på ett annat säte, på banan, och ville sätta sig där i stället i morse när vi åkte till dagmamman. Jag sa nej och han blev såklart lite sur och frågade såklart igen. Då frågar kvinnan mitt emot oss:
"Har han kommit in i den riktiga tråts-åldern?! (nickar/pekar hon mot mitt öga). Så var min son också.. det går över"

Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. För det första så blev Leon inte ens sur och skrek utan gnällde till ett pip typ och sen är han ju sjutton 2år, kan ungar slå så hårt så mamman får hela ögat och sidan blå? Jaja, hon verkar ju galen, tycker lite synd om henne om hon hade en son som slog henne blå..

Anw, bloggen har hamnat lite på sidan sådär som senaste dagarna. Haft mycket att göra..
Leon har gått hos dagmamman medans jag jobbat.. jobbat, roligt va? Perfekta tider och jag är super nöjd. Är dock helt slut då jag har dom sämsta skorna att springa runt i = converse. Måste köpa mig ett par foppa tofflor typ..
Från det ena till det andra och nu det tredje. Vilket underbart vår-väder det har varit, både idag och igår. Fåglarna kvittrar, en hackspätt bankade utanför ballkong dörren i morrse, haha och solen skiner på den blåa himlen. Graderna kunde dock få stiga lite mer.. Som förra året, kom igen nu våren - börja brinna ordentligt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December