Hot-mama on work?!

2009-09-22 ι 22:21:34.. Our life 5 Kommentarer


Denna dag började på det bästa sättet någonsin!
Vaknar av en Leon som tittar fram från sin säng och ropar på mig lite tyst. Vi låg sen och snosade/mös i sängen jätte länge och kom inte iväg till dagmamman förens en halvtimme senare än planerat.
Efter jag lämnat honom så åkte jag till mormor, blev bjuden på frulle-bulle i gott sällskap av henne och morfar.
Efter en stund när mormor gjort sig i ording, vi kollat lite på datan, pratat med besökare och löst kortord åkte vi på äventyr. Ett väldigt mysigt, lyckat och otroligt roligt äventyr då jag kom hem med mååånga kassar - klänning, kofta, lång skjorta, 2 jeans-legins med fickor, 2 bh'ar, 4par trosor, 5pack strumpor, 3 par örhängen, en kedja, mascara, consealer och annan kräm + en väska.  Det ända som fattades var nya skor och en allmanacka.
Så TACK, TACK, TACK underbara mormor!

Så idag kom en glad och blivande snygging-morsa hem med humör på topp. Så nu får ni andra morsor se upp där ute, kanske kommer den sötaste av alla prinsar i sin snyggaste vagn som dras av en hot-mama. De ni!
Dessutom så var detta också tillämpat för att jag ska vara en snygg-morsa på torsdag då jag ska på arbetsintervju - wohow! Wish me good luck?!


Jaha nu ska jag vara snygg också, sminka mig och ha riktigt bh - vilket kalas!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Åh, klänningen är ju underbar! Var är den ifrån? :)

2009-09-22 | 22:39:18
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det är du värld älsklingen min !

Du glömde morfar ! ha ha !



Och jag kommer att få se dig i klänningen imorgon !!!



Nu ska vi ut på arbetsmarknaden både du och jag så nu måste vi se till att bli lite snygga.



Love you !



Mum / Grandmum

2009-09-22 | 23:06:00
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Berit

Ja visst hade vi kul idag på shoppingrundan. Det är ju jättekul att handla.

Kram mormor

2009-09-22 | 23:08:52
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Berit

Åh vad kul vi hade, eller hur.

Mormor

2009-09-22 | 23:15:41
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det var länge sen vi blev utmanade,så nu har du blivit det av mig !



kramz

2009-09-22 | 23:48:30
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December