Hår

2009-10-24 ι 22:00:21.. Our life 3 Kommentarer


Jag måste verkligen gör någonting åt mitt hår, och det nu!
Det är way to long, slitet och galet ofärgat. Har inte haft ljus (mitt vanliga) på hur många år som helst och har sett mig som brunett ett tag. Nu har det dock växt, växt och växt ännu mer så det är ljust i botten och framtill. Typ halva håret är ljust och jag känner mig helt konstig. Blir arg varje gång jag ska fixa det eller ser mig i spegeln för det är inte vackert just nu vill jag lova.

Men frågan är om jag ska klippa av en bra jädra bit och sen försöka få resten ljust? Ska jag verkligen vara blondie? Men så finns tankar kring att färga det sådär mörk-brunt och snyggt igen. Inte åt det röda och inte åt det ljusa utan verkligen mörk brunt. Det är skit snyggt, när det sitter. Men tvätt efter tvätt och håret växer är det inte lika kul längre. Men samma sak med blont kanske..
Hmm, jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Kan inte bestämma mig. Hjälp mig!
Ska jag gå tillbaka till min vanliga färg och bara slinga det då och då eller ska jag färga det mörkt igen?
Klippa ska jag i alla fall och det snarast men skulle vilja färga innan!


Bjuder på dom härligaste bilderna *inte*.. Rött = Big no no. Mörkt = kanske..

OBS! Mycket gamla bilder..

Kommentarer
Postat av: Eva - Fjunmamma och Gudmormor

Tycker du är jättefin i mörkbrunt!!

Kram/Eva

2009-10-25 | 12:35:53
Postat av: Fjun

du vet att jag tycker att du passar bäst i mörkt, och det står jag fast vid. visst, lite jobbigt är det ju när utväxten träder fram men förutom det måste du hålla med mig om att det är grymt skönt :)



(hihi, hölick <3)

2009-10-25 | 19:03:19
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/
Postat av: Steffi

Brunt :D då kan jag passa på och fråga om du tycker jag ska våga mig på att färga brunt? är så osäker

2009-10-26 | 22:43:10
URL: http://ministephanie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December