God natt mina vänner

2009-03-02 ι 22:37:01.. Our life 5 Kommentarer


Nu ska jag gå och lägga mig, sova gott och skönt för att orka gå upp i morgon när Leon vaknar och inte låta honom leka i sängen när jag inte tittar. Det kanske slutar med att han drar ut alla våtservetter så hela sängen blir blöt.. Hm, nej så gör ju inte min snälla son. Kanske bara drömde trots att alla vårservetter nu ligger i en påse. Hehe..

Bjuder på en bild på underbara ungen min innan läggdags också - så njut nu!
Och kan ni fatta att jag INTE redigerat hans ögon här alls. Många tror det men gör det faktiskt inte. Han har så här fina ögon min lilla skrutt. Det är ju oftast i närbilder man ser det.. Men vilka ögonfransar ha?
Skulle man ju inte ha något emot att ha själv liksom.. nej nej..


Kommentarer
Postat av: Helena m Kenzo

Han är så himla söt.Och har så fina blå ögon. Honom har du gjort bra Michis

2009-03-02 | 23:10:45
URL: http://www.nogg.se/kenzo
Postat av: Cathis

såååååå SÖT man kan vara,, verkligen underbara ögon.. :):)

Natti på dig

2009-03-03 | 01:14:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/29548/
Postat av: Linda

Gud vilka blåa ögon.

vad söt han är.

tack för kommentaren i min blogg.

2009-03-03 | 12:44:14
URL: http://lindaholm.blogg.se/
Postat av: natalie

shit vilka ögonfransar, så söt!

2009-03-09 | 16:55:42
URL: http://nattooo.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Din son är riktigt fin! Sjukt lik dej också!

2009-03-10 | 23:49:00
URL: http://taboush.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December