Skit väder!

2009-06-02 ι 17:19:42.. Our life 2 Kommentarer


Eftersom att det var rena rama skit vädret idag så fick jag sluta tidigare då det var totalt onödigt med att hålla öppet då no body was there. Provar igen i morgon och hoppas på bättre lycka då.
Men om det skulle vara så att jag får/ska sluta tidigare så ska jag med min mormor till danderyds sjukhus och hälsa på Monia - en bekant som jag växt upp med och även min syrras gudmor. Det har hänt henne det läskiga som inte får hända, hon fick en hjärninfarkt. Bivit förlamad i halva sidan men kan nu röra den och kroppen vill liksom inte hjälpa henne med allt hon kan. Till exempel så kan hon inte uttrycka sig på samma sätt som hon tänkt och tänker. Så jag håller mina tummar och väntar på dig få se dig hemma igen Monia. Krya på dig vännen!

Anw, då dagen slutade tidigt så åkte jag och mormor ut en snabbis för shopping innan jag skulle hämta Leon. Mamma fyller ju år idag och därav shoppingen i sista minuten, haha, hon fick i alla fall en vit klänning + lila/rosa kofta till, slingpaket, trosor, en sjal och en bukett med rosor av mig och mormor. Så snälla vi var va då vi ska ju fira henne och C nästa helg. Detta var bara lite smygfirande.

Nu väntar matlagning och planering inför veckan, smyckes göra också...
See you later.

Kommentarer
Postat av: steffi

på lindex :D

2009-06-02 | 19:27:16
URL: http://ministephanie.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ni e så gulliga mot mig !

Gulle er !



kram

2009-06-03 | 00:54:23
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December