Fear and love breaks my heart

2009-12-29 ι 19:49:13.. Our life 1 Kommentarer


Mycket tankar som flödar. Börjar känna hur julen nu får sig ett slut och verkligheten komma krypandes.
Det svider bra mycket att jag inte längre har samma självkänsla och peppning som innan. Jag gör mycket fel, inte bara mot mig själv utan även dom närmsta. Ibland tror jag inte att jag kommer kunna ta mig ur knipan jag själv sätter mig i då jag inte ser någon respons, medans andra studer så finns ingen knipa utan bara kärlek och skratt.
Det dumma är att ingenting är fel längre, jag är egentligen super lycklig men det är något som bromsar mig. Eller nej det är jag som överreagerar och får för mig massa saker. Du har mig och jag har dig, trots vetskapen om det kommer avundsjuka och dumma tankar. Rädslan att stå här själv är boven i det hela.

Jag måste sluta vara rädd att förlora dig.. Just love you so, can you understand that?!


Kommentarer
Postat av: steffi

vet inte riktigt vad du menar men jag känner igen mig. jag är riktigt rädd att förlora axel så jag går och är orolig i ondödan och inbillar mig saker som får oss att bråka :/ önskar jag kunde sluta med det och vara glad att jag har honom istället.

2009-12-29 | 21:42:32
URL: http://ministephanie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December