2009

2009-12-30 ι 22:42:47.. Our life 0 Kommentarer


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade till mitt egna hem!
Höll du några av dina nyårslöften? Nej, jag shoppade lika mycket ändå och då inga sparade pengar..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
Dog någon som stod dig nära? Ja hyggligt nära
Vilka länder besökte du? Finland
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En pojkväns kärlek!
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5 maj och 7 juni. Förövrigt så var hela min sommar 2009 helt underbar och kärleksfull. Den bästa någonsin med dom bästa i världen!
Vad var din största framgång 2009? Att våga stå upp för mig själv
Största misstaget? Sveket till min bästa vän. Jag har ångrat hårda ord som jag inte menade och saker som jag gjort.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja
Bästa köpet? Studio-blixtarna till kameran
Vad spenderade du mest pengar på? Min flytt = möbler
Gjorde någonting dig riktigt glad? Orden "jag älskar dig" från min bästa vän
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady Gaga - Pokerface
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? I helhet absolut mycket gladare
Vad önskar du att du gjort mer? Rest
Vad önskar du att du gjort mindre? Ljugit för mig själv..
Hur tillbringade du julen? Med familjen och sen vännerna
Blev du kär i år? Nej, lite förtjust dock..
Favoritprogram på TV? Saknar Let's Dance
Bästa boken du läste i år? Martina Haag's serie
Största musikaliska upptäckten? För mig eller Sverige?
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kamera-tillbehör
Något du önskade dig men inte fick? En miljon
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Mös med sonen
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att sommaren aldrig skulle tagit slut..
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Blev introducerad och kär i Odd Molly tack vare snygga Emms, så wanna be Odd Molly då, haha.
Vad fick dig att må bra? Vänner och barnen!
Vilken kändis var du mest sugen på? Kate Hudson är så jävla snygg, vill se ut som henne!
Vem saknade du? Min ängel
De bästa nya människorna du träffade? Dom bästa? Ja, jag träffade inte Emelie 2009 direkt men fick en tät kontakt med henne då och det har förändrat hela mitt liv. Och genom henne kom även Timpa och Fanny! Är så lycklig över att ha dessa människor i mitt och Leons liv.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December