Snart december..

2008-11-23 ι 14:17:14.. Our life 1 Kommentarer


Trots tråkiga nyheter idag så är jag helt uppeppad av att det snart är december. Och det innebär ju att det snart är jul. Helt sjukt hur kul det är!!
Jag är helt uppspelt över att snart kan man börja pynta hemmen. Att jag och mamma ska ut och hämta alla kartonger med julsaker snart. Jippi! Så fint vi ska göra den här julen. Inte för att det brukar vara fult eller så men åh vad jag känner mig extra mysig denna jul. Extra pyntig och pysslig.

Måste också lura med mig mormor någon dag ut för att kanske köpa lite julpyssel. Lite nya roliga saker vi kan göra. Vi brukar alltid pyssla med både det ena och det andra. Jag som också ville göra lite fina påsar att lägga Leons alla advents paket i. Tänkte sy 24 st små påsar att lägga alla saker i. Eller vissa får inte bli så små påsar för då får inte paketen plats.
Fint vill jag göra i alla fall. Dock så får jag vänta tills den 27:e då jag fått lite mer i plånkan. Så det inte skrammlar. Då blir det inga julklappar inte.. För jag vågar varken sno, snatta eller råna en bank. Haha.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan:) Tänkte fråga dig om du har lust att ändra lite på min blogg igen? Skulle vilja ha det lite mer jul aktigt eftersom det närmar sig julen nu och pyret är snart född :) Kram Emma

2008-11-23 | 15:36:28
URL: http://emmaahlindgren.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December