Jobba på café solen

2008-11-26 ι 08:37:38.. Our life 1 Kommentarer


Igår kväll blev det inte alls som jag tänkt mig. Jag hade planerat/lust att sitta framför datan och nörda mig lite. Det fick jag ju för sej, men ytterst lite. Leon började krongla igen och ville inte sova, förutom bredvid mig och lukta i min gulliga armhåla..
Efter många försk att resa sig och lämna honom i sängen så gav jag upp. Var dessutom jätte trött så orkade inte hålla på. Stängde ner datan på 1 sek och slängde av mig kläderna.
Inte för att jag sov något bra när man borde det. Utan vid 6 till då efter 8, då mamma komoch väckte mig, då sov jag jätte skönt. Kändes då mindre kul att gå upp.

Anw, idag ska jag åka och jobba på café Solen. Det ligger vid stadion, nära musikhögskolan, i det så kallade sveatornet - så välkommen dit! Leon får spendera dagen med sin underbara mormor.
Ska bli skönt att få in lite extra julklapps pengar. Så man kan känna att man inte bara går och köper inpuls, skit och dåliga saker bara för att man inte har tid eller pengar. Nej det ska vara fina paket!

Bye bye, han en underbar dag.
I snöovädret - ush!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha, ha !

Klart man är en underbar mormor när man ska vara barnvakt ! Ha, ha !

Nä, jag är alltid en underbar mormor ! Ha, ha !



2008-11-26 | 10:15:15
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December