Fredag

2008-11-28 ι 17:26:34.. Our life 5 Kommentarer


Ush, dåligt med besökare nu mera.. Det går bara mer och mer ner.
Kanske för dålig att lägga upp bilder? Men det är för att denna vecka har inte varit en annan lik. Har jobbat, Leon sjuk, stressigt, allt har bara vara bajs och upp och ner. I helgen kommer massa, lovar!
Fredag är det i dag i alla fall, ännu en vecka har snart passerat. Herregud vad snabbt det gick. Snart 1 december, helt sjukt. På söndag är det första advent. Ååååh, nära jul då..

Anw, det har gått bra att jobba dom här dagarna. Lite synd om min mamma kanske som har fått tagit hand om sjuka, gnälliga Leon. Men nu är det slut med det. Mamma är hemma igen :o)
Och ikväll ska vi på äventyr. Vi ska gå till K och käka middag med en massa tjejer. Länge sen jag träffade många av dom så det blir kul. Dock ingen sen kväll för någon av oss då Leon är sjuk och det blir nog lite mer "fest" där borta sen. Haha. Dessutom har jag fortfarande den här huvudvärken jag haft i 2 dagar kvar.. Så jag kommer nog somna hyggligt snabbt när jag väl lägger mig i sängen. Kan ju bara hoppas att Leon vill sova då jag vill sova.

Ha en bra fredags kväll!

Kommentarer
Postat av: Julia N

Jag kommer i alla fall att fortsätta läsa din blogg. Ibland blir det lite sällan men jag läser alltid nån gång.

2008-11-28 | 19:06:42
URL: http://amazingjulls.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej! Becka tipsade mig om dig : )

Jag har skaffat en blogg.se och ska byta till den. Saken är att jag är så kass på att designa. Jag vet faktiskt inte alls hur man gör : )



Skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig? Jag vill inte ha nått avancerat utan bara några kort plus en snygg, läsvänlig bakrund...



Är ute efter att bli en rätt stor blogg men kan inte marknadsföra ordentligt så länge jag är kvar på metro.se



[email protected]

2008-11-29 | 10:19:45
URL: http://www.metrobloggen.se/lillmamman
Postat av: [ A N N A Å H L S T R Ö M ]

Sötaste headern ! :D

2008-11-29 | 17:18:54
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/
Postat av: Berit

Du får skriva lite mer positivt så kanske fler kommer in på din blogg. Inte för att jag vill vara elak men jag hoppas du förstår vad jag menar.

Kram mormor

2008-11-29 | 17:51:35
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: monica o baby felice

Jag vet nåting som skulle höja besökarna lite :) Eller de funkade för mig iaf. När jag började lägga in lite mer bilder på mig själv . Så prova :) Förstens har jag nog aldrig sett en bild där hela du o ansiktet syns med :) kram

2008-11-29 | 19:11:23
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December