Nere... långt nere..

2008-07-07 ι 20:56:36.. Our life 2 Kommentarer


Även fast jag haft super mycket tid att kunna skriva på bloggen idag så har jag inte känt för det över huvudtaget.
Vet inte ens vad jag ska skriva i detta inlägg förutom att det kanske inte kommer vara så super intessant och mycket information i mina inlägg just nu. Kommer säker bli massa bilder men... ja som sagt, jag har kommit in i en liten nere period efter denna dag.
En sån dag som får mig att tänka på vad jag gör med mitt och Leons liv. Tankarna snurrar i huvudet extremt mycket runt vad jag vill och inte vill. Sånna här dagar då man känner för att vara själv, bara med Leon, men det går inte här.
Är inne på att jag vill flytta nu, igen. Önskar att jag kunde få vara själv, vill känna mig självständig även då jag är det nu. Men det blir så mycket mer offentligt om jag skulle bo själv, och inte hemma. Ge mig en lägenhet och jag springer dit. Leon och jag skulle nog behöva vara lite själva också. Vill flytta. Känner nog såhär bara för att inget känns super bra just nu, antagligen.

Äh, det blir bara massa bajs som kommer fram. Var bara tvungen att skriva av mig lite.

Bläääää...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår att du vill ha ett eget boende för dig och Leon. Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig. Detta kanske kan bli aktuellt först när Leon är färdig för att börja på dagis/dagmamma, och du har ett arbete så att du kan försörja din lilla familj....men jag förstår precis hur du känner. När din situation ser annorlunda ut så hjälper jag gärna till med att hålla ögon och öron öppna.



// Malin

2008-07-07 | 22:58:27
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Daniella

Det finns maaaassa lediga lägenheter här borta hos mig och Kim :) Ho ho

2008-07-08 | 09:54:41
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December