Oh happy day

2008-01-20 ι 20:56:48.. Our life 2 Kommentarer


Just nu är jag på jätte bra humör. Känner för att gå ut och springa lite så värkarna kanske kommer igång på riktigt. Haha.
Nyss tittat klart på en film. Transformers. Den var.. bra för att vara en "sån där" film. Inte direkt min grej när det är en massa ailiens och överdrivna saker. Men den var faktiskt ganska bra. Det var ju inte bara ailiens och hokus pokus. Dessutom var ailiensarna robbotar.

Jaja, har just nu en massa energi som jag inte vet vad jag ska göra av. Vill skratta, tjoa och himma. Ut och gå kanske? Kanske ska dra med mig hundarna ut på en prommenad? Vore trevligt. Kan jag springa lite upp och ner för någon trappa och önska att värkarna kommer medesamma. Haha, ja tänk om man kunde bestämma på beställning när man ville föda. Vore rätt kul grej. Undra då hur många som skulle födas tidigt? Kanske inte var en sån bra idé föresten.
Dessutom har jag jätte lust för att shoppa. Om det hade varit mitt på dagen nu så hade jag åkt iväg någonstans. Shoppat och fikat. Men ingenting är öppet just nu. Fan, dem borde skaffa en natt galleria. A men egentligen finns det ju 24/7 gallerier. Internet.
Men det är inte lika roligt som att hålla i sakerna och plocka med sig en massa. Dra kortet och knappa in koden. Och sen godkänna köpet. Gud vad kul det är. Tycket att hela betalandet är halva nöjet. Ja inte att det försvinnet pengar, för det är ju ganska depprimerande men själva grejen att ha pengar i plånboken eller dra sitt kort. Då mår jag bra. När jag får betala saker.
Herregud jag får skylla på gravidhormonerna. Vilket tänkande. Vem sjutton är glad över att betala något? Haha. Jesus. Men jag mår i alla fall bra när jag shoppar. Det är väll huvudsaken.

Nej nu ska jag faktiskt kolla lite på interner ändå. Farligt, farligt men härligt, härligt.
Sen blir det en låååång dusch med skrubbning, sköönt.

Ha en bra kväll.
Krams

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha, ha ! Du verkade fastna framför internet för inte hörde jag att du tog den där långa sköna duschen !

Kramiz mammsen

2008-01-21 | 07:20:37
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Fjun

haha, ja jädra gravidhormoner asso! du skiver så kul!
men du kan ju inte skylla allt ditt köpande på de, för så va du ju innan också ;) hihi

2008-01-22 | 20:22:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December