Älskade kort - igen

2008-01-23 ι 00:02:38.. Our life 3 Kommentarer


Kom hem för ett tag sen från Fjun. Tack för den goda maten och efterräten som såg lite halft små läskigt snoppig ut. Haha.
När jag går ut till bussen så ser jag att den är på hållplatsen innan. Får lite panik och börjar små springa. Men det var inte en sådan bra idé. USH VAD ONT DET GJORDE! Kändes som om jag sprang med mjölksyra och träningsvärk i ljumskarna. Jätte läskigt. Men fram kom jag, som tur var. Men så typiskt den linjen, antingen 5-10 min sen eller 5 min tidig, dåligt!
Well, well..
Nu har jag humör för att shoppa igen. På kvällarna när jag inte riktigt kan bestämma mig för vad jag ska göra så vill jag antingen ut och springa lite. Bli av med lite energi. Eller så vill jag ut och shoppa. Bli av med lite pengar då då. Ja det är ju inte speciellt kul, som sagt, men att dra det där himlans kortet. Åååh, det bara pirrar i hela handen när jag ska slå in koden.
Sprang ju snabbt in på Statoil och köpte banan och choklad innan jag tog bussen till Fjun. Och då fick jag minsann dra mitt älskade kort. Jippi!!! Vilken lycka.
Måste bara berätta om en kille som kom och handlade av mig idag också. Kunde bara inte hålla mig från att le och nästan skratta till lite. Han var i runt 30 års åldern och kom och köpte en tanborste, tandkräm, munskölj och deo. Tänkte att visst, det kanske han behöver. Men sen slängde han på 2 paket med kondomer.
Haha, vad skulle han göra ikväll? Måste fräsha upp sig lite i bilen kanske? Så roligt.
Men ingen slår ju prästen som kommit och handlat samma saker varje gång han handlat själv av mig. Han ser jätte seriös ut, men vilken präst gör försej inte det? Han har glasögon och då självklart den där vita krag grejen. Så handlar han 2 packet 6pack öl och ett paket kondomer. Och det har han gjort typ 2 eller 3 gånger nu. BARA dem varorna. Hallå han är ju präst? Känns lite knasigt. Haha. Men han vill väll också ha kul antagligen.

Nu är det en sån här jobbig tid. Är inte det minsta trött, har ingen speciellt jag kan göra och sitter bara och glor rakt i väggen och försöker komma på något.
Tv är inget för mig och sova kan jag inte eftersom att jag är pigg. Får väl ta mig en promenad ute eller så stannar jag kvar och ugglar framför datan. Får se hur jag känner.
Ha en bra och mysg kväll i alla fall.
Krams

Kommentarer
Postat av: Nettan

Knäppskalle !
Vi får tänka på att morsan kommer imorgon och då är det planing som gäller !

Kramiz/mammsen

2008-01-23 | 00:39:37
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Maria

Du verkar inte riktigt klok i huvudet. Präster får knulla dem med.

2008-01-23 | 01:20:50
Postat av: Berit

Om du vill dra ditt kort oftare så säg till mej för jag älskar att shoppa.
Mormor

2008-01-23 | 18:41:07

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December