1 vecka kvar

2008-02-12 ι 10:26:47.. Bebisen i magen 5 Kommentarer


I natt så vaknade jag av att jag tyckte att det bara rann längs med benen. Och jag kunde inte förstå så jag kände på lakanen och överalltt, och det var aldeless blött. Det läskiga var att drömmen kändes så sann, jätte verklig. Haha, herregud vad man kan drömma.
Och synd som det var så var det bara en jäkla drömm. Typiskt.
Som i förrgår så känns det likadant nu igen - jag kommer aldrig få föda barn. Kommer vara gravid förevigt. Han vill aldrig komma ut. Och jag kommer inte tillåta att han ska komma på skottårsdagen. Då kommer jag seriöst sy ihop mig själv för här ska ingen skottårs unge komma. Vad hemskt.
Nej, får upp och hoppa nu. Springa ett äre varv runt huset eller något.

Hejså länge.

Kommentarer
Postat av: Berit

Jag tror att Leon kommer på samma dag som vårt kök blir klart. Alltså på tisdag eller onsdag nästa vecka. Det vore väl att göra två flugor på smällen.
Mormor

2008-02-12 | 11:20:52
Postat av: Jenny

Haha precis så kände jag med när jag väntade min son..att jag skulle vara den första någonsin som aldrig fick sitt barn*L* och ännu mer kände jag så när han 2 veckor efter utsatt tid inte ville komma...men som en tröst..då sätter dom igång en.
Lycka till
Kram

2008-02-12 | 11:24:03
URL: http://sessannenne.blogg.se/?c=119877891
Postat av: Nettan

Nej då !
Inte tänka så nu.
Kom igen och gör något och tänk på något annat.

Kramizar
Mammsen

2008-02-12 | 12:49:13
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart att han kommer ut förr eller senare. Jag tror att han kommer samma dag som Hedda får sina valpar. Vi gissar på fredag. Låter det bra?

// Kram Malin

2008-02-12 | 15:33:29
Postat av: Fjun

haha, jag var ju läskigt nära att bli ett skottårsbarn! bara 4 dagar innan :P

2008-02-13 | 23:05:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December