God morgon

2008-08-06 ι 12:49:10.. Our life 3 Kommentarer


Skön dag att gå upp. Trots det super otrevliga och tråkiga vädret. Har bestämt mig nu att jag måste göra en massa saker som jag hela tiden skjuter upp på. Nu ska jag hålla det och måsta göra allt innan dagens slut. Eller innan eftermiddagen. Jag måste..
Undra hur beskiven jag kommer vara senare ikväll (?) Nej det är inte bra att tänka så.. redan.

Anw, har bestämt att jag ska försöka lotta om vem som skafå de rosa designen. Men till er som nu inte får denna, jag har en på g som kommer senare idag. En blå och en beige.
Men självklart så går det att ändra färgerna om ni nu önskar det.

Leon ska få välja vinnaren men han sover just nu så det får vänta en liten liten stund. Kika in här om en timme så har ni vinnaren av den rosa designen!!!

Kommentarer
Postat av: Denize

Emilia är helt inne i din design. Hon har tusen frågor om varför Leon har vingar. Hon sprang runt som en tok i lägenheten när hon plötsligt fick syn på datorn och din blogg "MEN!!! Varför har bäbisen vingar... brukar dom ha det? Kan dom flyga? Kunde jag flyga, såg jag ut sådär när jag var bäbis?" ;)

2008-08-06 | 12:52:40
URL: http://denize.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag har mailat dig nu : )

2008-08-06 | 13:28:26
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag kan nog vara intresserad av den beiga! =) Har ju inte sett den ännu, men gillar beiget. :) Måste som sagt bara fixa min blogg först!

2008-08-06 | 13:34:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December