Gamla mormor

2008-08-13 ι 11:11:23.. Our life 3 Kommentarer


Dålig med att vara inne regelbundet här - igen. Tycker att jag skriver det varannan gång jag skriver. Men nu är det för att eftersom jag lottade ut en design och inte varit inne så kanske ni är sura. Hehe.
Saken är det att jag tänkte fixa allt det i går kväll men jag åkte till mormor. På vägen hem så kom jag på att mormor har ju ingen router hemma så då kan jag ju inte hålla på på min bärbara och då är det ju ingen idé. Så vi åkte förbi net on net och köpte en. Men tror ni den funkar eller? NEJ!
Jag installerar och allt men i slutet så händer ingenting. Det är som om att det sista typ "sluför" inte kommer för när det har tickat klar och försvinner trycker jag ner och då säger den att installationen inte är klar.
Skit irreterande att jag inte får igång det. Har provat allt. Ta in och ut allting. Dra ut kablarna osv. Allt jag skulle kunnat göra men det funkar ändå inte.
Så jag  har övertalat mormor att vi åker till net on net för att prata med dem om vad som är felet. Ska också övertala mamma om att hon ska med.
Pratar med henne i tel nu och hon vill tydligen inte - ont i ryggen. Hon håller också på bli galen på ungen som sitter på golvet (syrran) och tjatar om att hon ska skjutsa henne till vällingby som hon tydligen ska nu bara för att bli av med henne. Haha, stackars mamma, hon får aldrig lugn och ro. Som vi borde unna henne ganska mycket, betydligt mer än vad vi gör, pga ryggen - wiplashskadan.

Nej, nu ska jag tvätta mig och fixa mig lite för att kunna visa mig ute. Annars kommer det stå i tidningen att ufon finns på riktigt.

"Det travade in ett ufo tillsammans med ett monster på net on net i barkarby idag. Dem var hotfulla och skrek en massa om någon router som dem ville ha en ny eller annan modell. Ingen vågade hjälpa dem pga utseendet så dem tog en och gick. Hur vi ska hantera detta har ingen velat kommentera innom polisen just nu. Dem försäkrar oss med att hitta ufot och monstret som hade en super söt bebis i famnen - antagligen kidnappad, och återlämna routern.
Det  var allt för mig, ha en bra dag"


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du e gullig du !

Det blir ingen skjuts till Vällingby - för ont i ryggen.



kramizar från mamms / momms

2008-08-13 | 11:40:21
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: lisa

hejhej :) Skulle vi diskutera designen på hotmail elelr? ;) /kram lisa

2008-08-13 | 12:40:08
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hej :) Jag har läst att du gör bloggdesigner och jag vill hemskt gärna få en gjord av dig då de är superfina. Jag undrar hur mycket det skulle kosta att få hjälp av dig? :)



Kram

2008-08-13 | 17:17:03
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December