Eviga höst

2007-10-07 ι 21:57:36.. Our life 1 Kommentarer


Vad ska jag börja med? Att det var en dålig dag börjar bli tjatigt nu. Haha.
Har faktiskt inte något kul att berätta den här helgen. Lite tråkigt men sånt är också skönt.

Vaknade kanske inte på världens topp humör idag men känner mig jätte pigg i kroppen nu. Självklart när kl är så mycket. Men ögonen börjar ändå falla lite..
Anyway, i går var jag på damlagets match med syrran och mamma.
Blackeberg - BG Luleå, 83-38. Utklassning!
Skönt att tänka på lite annat än skolan..

Har dessvärre haft halsbränna hela dagen idag. Ursh. Så irreterande. Som reklamen säger "det är inte lätt att vara snäll om man har halsbränna". Har inte varit speciellt elak men inte haft något skratt humör direkt. Dessutom var det inget kul väder.
Ja, när ska det bli lite roligare väder igen? Aldrig. Eviga höst.
Men hösten är mysig. Kallt och mycket kläder. Gillar jag. Till en viss del dådå. Vintern kunde vara på samma sätt. Snö är inge kul. Eller jag gillar snö, love it när man är på skidsemester. Men inte här i Stockholm. Det kan vara för min del. Snön kan finnas uppe i fjällen och låta bli att komma hit. Men det lutar ju mot att det blir så tillslut ändå. Var ju inte mycket snö förra vintern. Skönt det!

Har suttit och gjort en jäkla massa skolarbeten idag. Ganska stolt faktiskt. Kännes bra.
Så nu är jag måttligt trött men ändå pigg efter duschen aldeless nyss. Men måste ändå börja tänka på sängvistelsen snart.
Vad är det att tänka på egentligen? Bara att lägga sig. Sitter ju redan i sängen så varför resa mig här ifrån? Nej det känns onödigt.

God natt, krams everyone!


Kommentarer
Postat av: Mamma

God natt och kramiz på dig !

2007-10-07 | 22:30:06
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December