lucia

2007-12-13 ι 10:25:22.. Our life 0 Kommentarer


G l a d L u c i a ! 13 december redan.. myspys.

Ja och nu har jag inte skrivit på länge - igen! Men nu har jag en jätte bra ursäkt. Haha.
Bredbandet hemma är helt uppsnurrat. Det funkar inte. Så telefonen funkar inte heller typ, brusar som sjutton. Men vi har fått en sladd hemskickad så hoppas på att få hem den snart så att internet funkar. Inge kul annars.

Japp, sitter i skolan. Rast just nu. Efter lektionen är slut ska jag ner till Gudrun, studievägledaren, och snacka om hur det verkligen blir för min del i skolan. Har ju inte varit i skolan på många dagar nu eftersom jag haft så jävla ont. Inge kul asså. Men känner mig lite mer peppad nu och skiter därför i det. Just nu skulle jag bara vilja förminska mina revben lite. Dem är så JÄVLA ÖMMA! Ligger skitungen där inne och sparkar mot dem 24/7? Man kan ju börja undra.
Åt helvette ont gör det i alla fall. Speciellt när man sitter ner. Och det gör man ju i skolan. Kan ju inte stäla mig upp mitt i klassrummet bara för att jag känner för det. Haha. Skulle, skulle jag nog kunna men jag orkar ju inte stå i fan 3 timmar. Nej nej!

Alla juklapparna är klara. Är otroligt förvånad över det. Lättad också.
Satt i över en timme i går och slog in BARA Fjuns saker, 5 st paket. Blev jätte fina. Hihi. Så idag blir det vell någon annans tur. Asse kanske? Måste förbi mormor och hämta lite grejer så jag kan fixa en "sak" på hennes "sak".

Snart kommer Petra, min text lärare, så då bär hjärnan av på lektion igen.
Se you.
Krams

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December