juklappar x 1000

2007-12-13 ι 16:30:18.. Our life 1 Kommentarer


G o d E f t e r m i d d a g / k v ä l l .

Trots att jag nu köpt klart alla julklappar med godo, och då vill jag säga med riktigt godo, så vill jag bara ut och shoppa mer. Massa, massa mer!!!!
Eller jag kanske inte kan säga att jag vill ut och handla juklappar. För jag vill bara köpa saker till bebisen. Massa fina påslakan set och mysgrejer till sängen. Små gulliga sparkdräckter och små söta tofflor. Gulliga nappar med tryck och tillhörande nappflaska. Fina bodysar och byxor till. Åh, kan man bli mer sjuk?
Men saken är ju att jag har inte överflöd, ännu *hehe*, så det är saker som jag behöver. Nu börjar jag riktigt känna hur nära det är. Eller hur nära det kan vara.

Efter den dagen då jag fick en "för värk" så sprack bubblan. Nu är det bebis på g. Och snart.

Men faktiskt, nu måste jag verkligen börja att handla in Allting. För jag tänker ju inte gå och panik shoppa när jag är riktigt höggravid och knappt kan gå. Haha. Inte för att jag tror jag kommer bli så stor men jag har ju för fasiken redan ont nu. Kan tänka mig då dagen innan förlossningen. Eller hela förlossningen snarare. Men jag ska inte klaga. Jag ger min lilla fina pojk ett liv :o)  ett liv som kommer förgylla min dag, min tillvaro, mitt liv.
Men om han kunde komma redan i morgon så vore det toppen. Hihi.

Ja, julafton närmar sig och jag är orolig för mammas del.
För hon har nämligen NADA juklappas klara. Vi får vell inga julklappar av henne i år. Får tillräckligt av mormor/morfar. Tja, nej då tror jag säkert inte.
Men jag tycker så synd om dig mamma. Varför tänker jag ju inte skriva här även då jag verkligen skriver allt jag känner för. Men mamma, min mamma. Jag älskar dig och att du älskar mig tillbaka och finns här är en tillräcklig julklapp för min del. Love you!

Have a good evening.
Krams

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du ska inte tycka synd om mig.
Jag kommer alltid igen - det vet du !
Ha, ha !

2007-12-13 | 22:12:19
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December