Gravid-noja

2010-10-23 ι 19:40:48.. Our life 0 Kommentarer


Shit jag fick värsta verklighets känslorna gånger tusen. För jag kan fortfarande inte tro mig själv ibland.
- tänk att jag ska föda barn snart igen.
- tänk att Leon ska bli storebror
- tänk att vi ska ha ETT TILL barn här hemma
- tänk att det ligger en snart färdig bebis i min mage


Så ja tänk att jag ska bli mamma IGEN! Att jag redan är mamma liksom, hallå hur coolt är inte det?!
Ibland kan jag inte liksom förstå att Leon är MIN. Jag är mamma / förälder och har värsta familjelivet. Vi ska snart flytta till hus hoppas vi och en bebis till är på väg. Herregud vilken dröm!

Men tillbaka till nojjan! Jag pratade med Marie - som nyss fått sin lilla Linus i raketfart. Därav fick jag värsta pirret i magen och vill att våran lilla kille också ska födas snart, vill också mysa på BB, lukta bebis och sväva på dom där extra rosa molnen. Våran galna lille som sparkar hej vilt får dock gosa på sig ett tag till i magen och vi ska först njuta av julen och årsskiftet. Efter det får han komma precis när han vill, helst innan februari dock så barnen får varsin månad (Leon fyller ju 3 i februari). Heregud blir min lilla 3år? Men gud han är ju typ jäääääätte stor nu!

Oj vad gammal jag känner mig helt plötsligt.. barn (på 3år snart) gravid, hus, hund, sambo.
Men gud vad duktig / flitig jag är då! Avis? haha.. det är jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December