Man kan ju bli galen

2010-01-28 ι 15:35:09.. Our life 3 Kommentarer


Jaha, jag fick tvinga datorn att komma tillbaka från sin semester genom en helt återställning.
Men vett sjutton vad som hände genom det. Datan ser helt mongo ut, går heller inte att ändra då inga inställningar längre finns kvar, har inga program och kan inte ens ladda ner och installera msn. Jaja, kan inte göra speciellt mycket förutom att gå in på mailen, och bloggen. Detta funkar absolut inte då jag måste ha en fungerande dator att kunna arbeta och jobba med så vette sjutton hur allt ska lösa sig. Varför kan inte jag få vinna lite på lotto så en ny data kan införskaffas? Hmm.. ska nog köpa mig en lott och hoppas på tur i alla denna otur jag får.

Anw, inget mer jobb på Boden för min del. Tiderna passar inte ihop och jag kan inte leva på ett litet deltidsjobb. So back to nothing again.. Nu finns dock stora stora tankar kring att plugga i stället. Skiter i denna djungel med jobb och outbildade puckon. Vill jobba med något riktigt, vill utbilda mig inom ett yrke! Så ska ringa och boka ett möte idag förhoppningsvis och sen också ringa ett par andra samtal som jag hoppas ger något.
Nu ska jag dock väcka plösen här som ligger och snusar i soffan så sött för att sätta på oss och gå ner i centrum. Ska posta inbjudningskorten idag också, dom är nästan klara. Måste bara klistra ihop allting, haha, men har inget lim hemma så det ska inhandlas nera i centrum. Blommorna ska också vattnas ser jag och en damsugning väntar lagom i eftermiddag eller i morgon bitti kanske det blir.

Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Det löser sig :) plugga om det är det du vill.

Jag kollar alla möjligheter, vet lixom inte vad jag vill göra.

2010-01-28 | 16:40:30
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: steffi

Du och jag ska starta ett café tycker jag :) göra massa fina bakverk och goda mackor :D eller du får lära upp mig sen kör vi. MS Café

2010-01-29 | 20:42:40
URL: http://ministephanie.blogg.se/
Postat av: Cassandra, josefins mamma

tack för igår de var verkligen jätte kul och jätte trevligt! De får vi verkligen göra om :) Nu väntar jag på spänning på att få se alla bilder :)



Är så avensjuk på alla dina fina möbler :D DU hade de så himla fint! :)

kramar

2010-01-30 | 13:37:06
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December