Plans

2009-10-01 ι 20:56:27.. Our life 3 Kommentarer


Oktober, helg och snart nytt år?
Känns helt sjukt hur snabbt tiden ibland kan gå, lite för snabbt. Blir lite deppig ang vad jag hade för planer för detta år. Snart är det jul igen och den kommer inte bli som planerat eller som jag vill och sen är det ytterligare ett nytt år. Tiden går snabbt och jag är antagligen för långsam.
Har börjar inse att jag bara kan planera riktiga planer någon vecka framåt för alltid kommer något upp som skiter sig, men sånt är livet - visst? Denna helg kommer vara hyggligt händelserik i alla fall, inte kommer vi sitta och dega hela dagen för planerna är på riktigt och uppskrivna i allmanackan. Ske kommer dom också, om jag inte lyckas dö på vägen men det ska vi nog se till att det inte händer. Sjuka ska vi heller inte lyckas bli, tror jag. Så vi är fit for fight!

Fredag : oklart men antagligen Stinsen med mormor på fm.
Lördag : Underbara barn mässan med E i älvsjö
Söndag : Kalas för Edda och Elise som fyller 1 år, presenten väntar på inslagning & kort ska göras.

Kommentarer
Postat av: maria o edda

synd att ni inte skulle på mässan imorgon, för då ska vi dit:) Men vi syns ju på söndag..kraam

2009-10-01 | 21:13:07
Postat av: maddzan - bloggare mot bröstcancer

Hej tjejen!



Nu är det Rosa Månaden vilket innebär all-eyes-on-bröstcancerforskningen! Fantastiskt eller hur! Jag & en tjejkompis har startat insamblingen BLOGGARE MOT BRÖSTCANCER på Cancerfondens hemsida! Allt vi vill är att du tar EN MINUT av din till till att klicka på den här länken: http://fruktbus.blogg.se/2009/october/bloggare-mot-brostcancer.html, läsa den väldigt korta informationen och sms:a en liten slant på 50 kr!



Dessutom får du väldigt gärna använda bilden & texten på min blogg och lägga upp på din blogg!



KOM IGEN NU, HJÄLP OSS SPRIDA DETTA SÅ VI TILLSAMMANS KAN BESEGRA BRÖSTCANCER!

2009-10-02 | 14:01:42
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Nikita

men visst tuan var du på mässan igår ? tyckte jag såg dig, två ggr till å me :)

2009-10-03 | 07:51:11
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December