You heal the world

2009-11-16 ι 18:53:17.. Our life 0 Kommentarer


Måste bara få skriva av mig lite om känslorna kring dig. Det finns så otroligt mycket känslor men egentligen inga alls. Låter fel och konstigt för er men det jag menar är att det är känslor alla har men glömmer. Och jag är bara så glad att jag ser och känner dom. Jag är så otroligt glad att jag får uppleva dig, att jag får uppleva oss.
Det finns liksom inga bra ord att beskriva. För vad har ord för mening? När det gäller att förklara är ord ganska dåliga. Alla menar olika och alla känner olika trots att det är samma ord som sägs eller hörs. Jag vet bara att just du har lite gjort min värld till en bra plats. Detta ser jag nu, eller detta uppskattar jag ännu mer nu då jag varit så otroligt orolig att jag aldrig någonsin skulle få uppleva dig, eller oss igen.

Är ganska fjantig. Eller kanske beter mig som värsta tönten men det finns ingen i min värld som är som du. Det finns ingen i någon annans värld som är som du heller. Det finns bara en, och det är du!
Föralltid, föralltid, föralltid kommer du vara någon alldeless speciell för mig. Finns, som sagt, inga rätta ord till att beskriva. Känslorna är överstora och överbemannade. Önskade jag kunde visa dom för dig.. Hoppas på att du kanske känner en vibb av dom ibland. Jag vill föralltid vara dig nära, så nära jag förut var..

Heal the world.. You make it to a better place.
Love you to deth, would to anyting for you, E.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December