Fullspäckad dag

2009-05-13 ι 16:48:29.. Our life 1 Kommentarer


Denna dag har varit helt galen. Kände inte att dagen skulle sluta gott men det gjorde den.
Det var tänkt att jag skulle åka till stan, möta Emms och Jullis där men efter att vi pratade med varandra för sent så blev den turen avvisad och vi bestämde att vi skulle ses en annan dag. Då satte jag i stället igång med att fixa klart min hemsida medans Leon var hos dagmamman. Men mitt i så kom mamma och sa att hon skulle med mormor till net on net. Självklart hängde jag på och det blev inte ens något net on net. I stället körde mormor till stinsen centrum. Jag gick in på panduro och köpte lite träbokstäver som jag senare idag målade vita.
Stinsen äventyret slutade också med Burger King (ja förlåt vi unnade oss lite och njöt). Sen skulle vi då åka förbi net on net på vägen hem men det sket vi i och hamnade på babyland. Där köpte jag en hjälm till Leon så idag hämtade jag honom hos dagmamman på cykel för första gången. Skit kul men skit läskigt, tyckte jag medans Leon såg helt förskräckt ut. Haha.


Bild lånad av mamma

Sen var halva dagen redan spenderad. Jag satte upp en hylla vid sidan av Leons säng där hans sagobäcker får stå, under så kommer bokstäverna jag målat komma - SAGOR. Och sen har Leon också fått måla en teckning till sin morfar som fyller år idag. Han målade med både kritor och fingerfärg som jag också köpte på panduro.
Nu ska snart Leon gå ut lite i parken helt själv, haha nejdå hans pappa ska komma och leka med honom innan middag så då ska jag springa upp och försöka få klart min hemsida. Eller helt klar kommer den inte kunna vara så jag saknar bilder till vissa saker men så mycket jag kan just nu. Funderar på att publicera den ändå trots att allt inte kommer bli helt klart ikväll.¨

Är ni nyfikna?

Kommentarer
Postat av: Berit

Ja det blev väl en härlig dag tycker jag. Ingen visste vad vi skulle hamna och helt plötsligt var vi iväg till massa olika ställen. Härligt, sånt gillar jag.

Kram och sov gott mormor

2009-05-13 | 22:42:55
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December