Babysim?!

2009-03-11 ι 09:27:51.. Our life 0 Kommentarer


Som rubriken lyder, idag ska vi på babysim med Tuben. Oh herregud säger jag bara!
Det var typ ganska många som skulle med, tur det för då kanske man kan gömma sig bakom någon och hoppas på att ingen ser. Men tror det kommer vara lite svårt då Leon är en av dom äldsta och vill springa runt och skoja. ALLA kommer se mig ändå. Säger bara till er : TA SKYDD! *blunda*

Dock är ju alla som ska med mammor, och dom förstår nog.. Trots att typ alla mammor som ska med är super sngga och smala. But, what a hel? I have nothing to lose, just my confidence.
Men jag kommer springa ner i basängen och göra ett enormt plask så hälften av allt vatten kommer säkert försvinna. Haha. Hur tror ni de kommer gå?

Men jag ska nog sluta konsentrera mig på mig, jag går ju dit för Leons skull. Han kommer säkert älska det!!
Min prins är värd det bästa, han ska självklart få bada med kompisarna.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December