Designad dans?

2009-01-10 ι 00:48:36.. Our life 2 Kommentarer


Irreterad man blir när inget går som man vill.
Försökt och försökt att få till en design i photoshop. Men nej blir inte nöjd. Dessvärre fick jag en jätte bra idé nu. Men hallå, klockan är snart 1. Skulle ja sätta igång nu kommer jag inte i säng för ens i morgon bitti, eller väldigt väldigt sent i alla fall (beror ju på hur man ser på tiderna) Haha.
Inte heller speciellt bra att jag nu lägger mig så här sent. Ush klockan är redan 1.

Klockan går ju alltid super snabbt när man har saker att göra eller sitter vid datan. Som när man börjar spela tv eller data spel också, känns som man precis kommit in i spelet när man kollar på klockan och inser att det gått 2-3 timmar. Helt sjukt!

Anw, let's dance första avsnitt var ju ett måste tidigare i kväll. Hur töntig kan Blondinbella vara?
Nej hon kunde verkligen inte dansa och inte heller gå i högklackat. Eller var hon bara lite kissnödig?
Kanske skyller på det, who knows..
Jag håller på Laila Bagge i alla fall, eller Magnus Samuelsson. ENligt mig så tycker jag dom ska vara i final! Haha, säger jag nu efter första avsnittet. Kanske ska vänta några avsnitt till?

Men hitintills ligger mina röster hos snyggaste Bagge och starkaste Samuelsson.

Kommentarer
Postat av: Lattefarsan

Ska bli spännande att se vad du hittar på för något häftigt i din blogg:)

2009-01-10 | 02:01:44
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Vi håller med dig, dom ska stå i final :)

2009-01-10 | 09:37:15
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December