Frågestund!

2009-02-18 ι 22:21:05.. Our life 19 Kommentarer


Ja det blev som jag funderade... en frågestund!
Vill bara säga att dumma eller helt onödiga frågor kommer jag ta bort och inte ens godkänna så ingen idé för er att över huvud taget skriva då. Men vill gärna ha många bra/roliga frågor :o)

Anw, denna frågestund kommer få hålla på i två dagar för att jag ska slippa lägga upp flera inlägg med frågor om dom kommer lite då och då. Så på fredag kommer alla svaren att publiceras i ett inlägg här hos mig. Bra/kul va?

Så nu får ni fråga mig precis (nästan) vad du vill. Om Leon, mig eller något som berör oss i alla fall..
Vad vill ni veta?

Kommentarer
Postat av: Berit

Vad gör du om ett år?

Mormor

2009-02-18 | 22:30:48
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad jobbar du som?

Hur bra betalt är det?



Vart köper du alla dekrationer till tårtorna ni gör?

Hur gör ni tårtorna? Kan du lägga upp beskrivningar?



Vad har du för kamera utrustning?

Vilka program använder du dig av för att få bilderna snygga? Photoshop? Är du självlärd?



Kan du fixa mina kategorier och länkar i min blogg?



2009-02-18 | 23:00:13
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Hur reagerade du när du fick veta att du var gravid?



Och om det inte är för jobbig fråga, vart är pappan? :/

2009-02-18 | 23:13:47
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Cecilie

Hej. Jag har följt din blogg sedan Leon föddes. hemskt va Hihi. Jag undrar ibland så jag ställer nu några frågor här :

Träffar Leon sin pappa ?

Vill du ha flera barn om du träffar mannen i ditt liv ?

Vad för musik gillar du och Leon ?

Hur går det med lägenhetssökande ?



Kram!

2009-02-19 | 00:00:23
URL: http://georlie.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

Träffar Leon sin pappa? (du behöver inte svara om den frågan inte var passande.)

Har du gjort någon barnmat till Leon själv eller har du köpt allt? :)

2009-02-19 | 09:49:59
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Anna

har ni ingen kontakt med Leons pappa ?

2009-02-19 | 09:54:10
Postat av: Lotta

1.) Vem är din förebild?

2.) Drömmer om?

3.) Hur valde Du namn till Leon? Var det efter någon eller för att det är vackert? (det tycker jag för min morfar hette det och nu min systerson som är bara en månad)

4.) Om Du fick skänka mycket pengar (som du fått för ändamålet) till en organisation, vilken?

5.) Lyssnar helst på?



Kanske någon Du vill andvända.

Ha det gott med din lilla skatt,

Kram Lotta

2009-02-19 | 10:00:33
URL: http://lisslinn.blogg.se/
Postat av: Ronja

Fråga: Hur är det med Leons pappa? Förstår att ni inte är tillsammans men träffar han Leon någon gång? Hur träffades ni och du bestämde dig för att få Leon osv. :-) Om detta är ett känsligt ämnne behöver du ju inte svara men det vore kul att veta.

2009-02-19 | 10:05:07
URL: http://rixxy.blogg.se/
Postat av: P

jag tycker att ni två är så gaaalet söta! :) Här är mina frågor:

kände du pappan till Leon bra?

Tvivlade du någon gång på att behålla Leon?

Hoppade du av skolan? Och isf, söker du jobb nu eller pluggar du?



puss på dig och Leon :)

2009-02-19 | 10:23:43
Postat av: Frida - Ungmamma t Melker

Undrar om du vet några bra butiker för barn på internet ?



/ Frida o Melker

2009-02-19 | 10:41:20
URL: http://maammafrida.blogg.se/
Postat av: Frida - Ungmamma t Melker

Allså kläder ;)

Sorry för de blev två !

2009-02-19 | 10:42:28
URL: http://maammafrida.blogg.se/
Postat av: Ida

har du påbörjat något gymnasieutbildning? Eller har du tänkt gå någon? Vad jobbar du med? :)



Du har en jättefin liten pojke som jag antar du är väldigt stolt över :) bra blogg med! :)

2009-02-19 | 11:21:17
URL: http://typexakt.blogg.se/
Postat av: nathalie

ingen fråga kanske men jag tkr du ska lägga upp fler bilder på dig själv :),

2009-02-19 | 11:24:52
URL: http://farmorpillow.blogg.se/
Postat av: kajsa

Var din graviditet planerad?

Planerar du fler barn?

Berätta om Leons pappa!

2009-02-19 | 12:53:34
URL: http://kajsaclindwall.blogg.se/
Postat av: Matilda

har du en bra kontakt med leons pappa?

vad är det bästa med att vara mamma?

vad är det jobbigaste att vara mamma? (det kanske finns någon stund när det är jobbigt)

hur kom du fram till namnet leon?

har inte leon någon gudfar? :)

2009-02-19 | 13:03:34
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej, vill bara börja med och säga att Leon är otroligt fin! :) Men vad jag undrar är, träffar Leon aldrig sin pappa? Isåfall varför? Kanske för personligt att fråga, men ja..

2009-02-19 | 15:15:53
Postat av: Lisa

Hej, har faktiskt 3 frågor till dej.



1. Tvekade du nån gång på att göra abort när du var gravid med Leon?

2. Träffar han aldrig sin pappa, och om inte, om du vill svara varför inte?

3. Hur länge har du hållit på med bloggdeisgn?

ha det bra.

2009-02-19 | 18:32:31
Postat av: Cathis

Hej, jag undrar hur man får tag i den där smeten du gör på tårtan då den inte va gjord av marsipan utan det va väl sockerpasta eller va det nu heter,??



Ha det så bra..

2009-02-19 | 19:17:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/29548/
Postat av: Lillan

1.Känns det jobbigt att lämna Leon så tidigt hos dagmamma då han bara är 1år?



2.Har du inte haft möjlighet att vara hemma längre med honom?



3.Vart vill du helst flytta om du har möjligheten att välja?



4.Kommer du att ha delad vårdnad med pappan när han blir lite större?



5.Hur tog dina föräldrar det när du blev gravid?



6.Ville pappan oxå behålla barnet?



7.Du skriver aldrig (nästan) något om honom, är han inte med och firar jul,födelsedag m.m. med honom?



2009-02-19 | 22:52:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December