Emelie & Daniel

2009-02-07 ι 23:21:02.. Our life 3 Kommentarer


Ikväll har vi varit hos Emelies pappa på middag för att fira snygga födelsedagsbarnen Emelie och Daniel som fyllt år. Dom bjöd på egengjorda pizza bitar och super goda canneloni rullar. Jätte gott och jätte mysig kväll blev där spenderad. E fick också ett halsband av mig i present. En silverstav som jag gjort själv med sina älskades namn på - Timothy och Julia. (bild på den kommer komma, glömde fota den så får låna den en stund nästa gång vi ses)

Anw, sen när jag kom hem så har något hel knasigt hänt.
En viss liten tjej har anklagat mig för ett viss bloggdesign stöld och sagt det vidare till henne och då hade min mormor (hallå varför mormor? haha) skrivit något heldumt till henne för att typ "försvara" mig. Men min mormor är lite rolig för ibland kan hon verkligen fel formatera sig. Hon skriver på ett sånt sätt så man tror att hon är arg, sur eller menar illa i alla fall. Men i själva verket sitter hon hemma och ler framför datan. Så tack mormor men allting blev hel-fel för vissa vet inte hur du är, knaser!

I alla fall, ändrat design, och inte pag händelsen utan den har jag faktiskt gjort för ett tag sen men inte blivit klar. Och nu fick jag ju ett tillfälle att lägga upp den, haha. Men vad tycks om den? Ganska najs eller?!


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja alltså, jag var absolut inte sur på dig. Du är långt ifrån den första som "inspireras" av min header (som jag vet inte ÄR så jätteoriginell, däremot stilren som jag gillar) och jag orkar faktiskt oftast inte ens bry mig. Men det var helt pga din mormor som jag reagerade, tyckte det var otroligt fel av henne. Men jag antar att de flesta mördrar och mormödrar är så beskyddande, ibland blir det helt enkelt bara fel.

Men som sagt, no hard feelings. Jag tycker din nya header är skitsnygg och bra mycket mer personlig än din förra/min ;)

2009-02-07 | 23:45:55
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com
Postat av: emma

Hejsan Michaela, jag måste säga att den tjejen som säger så är ute och cyklar långt ute i öknen! Leon är en urgullig liten krabbat :)



måste bara fråga, hur får du nere under "2008" och "2009" att det inte är som en lista? skulle vara tacksam om du kunde hjälpa till eller hänvisa mig någonstans :)

2009-02-08 | 00:00:22
URL: http://emloer.blogg.se/
Postat av: Sabina - mamma vid 15 års ålder

Läste hennes blogg, den där Annikas, och läste även hennes kommentarer hon fått där någon nämnde att du skulle vara otrevlig ;O jag menar - hallå?! Whoooot

2009-02-08 | 01:00:41
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December