Bageri!

2009-08-27 ι 10:42:59.. Our life 5 Kommentarer


Ni är ju för tråkiga! Var har alla kommentarer tagit vägen? Okej, vissa publiceras inte men det är lång ifrån vad det brukar vara. Ryck upp er, var lite roliga för sjutton, haha!

Anw, om 20 min ska jag åka till Emms. Vi ska baka massa cupecakes till Fannys fest.
Dock blir själva bakeriet bara idag och på lördag kommer det roliga - dekorationen. Men jag kan ju lova att det kommer bli mer cupecakes än vad vi räknat med, kommer vi kunna sluta baka eller kommer ugnen gå varm heeeeeela dagen? I think so...

Har ni några favorit cupecakes/muffins? Med polly i, bär, choklad eller kanske bara vanliga?
Det finns inga gränser när man bakar, speciellt inte cupecakes eller muffins. Stoppa i en dumle-godis är en favorit men hederliga vanilj med chokladbitar i är ju trots allt alltid gott! Passar dessutom alltid.


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va gott med Polly i!!!!!;-P Blev helsugen! Vi får ta fotosessionen nån annan dag;)

Kram

2009-08-27 | 19:27:22
URL: http://annasbabbel.blogg.se/
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

om ja ska vara ärlig har jag aldrig smakat cupecakes :P



så det får du bjuda på nångång. dina ser ju inte lite goda ut.. :)



2009-08-27 | 21:30:05
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Lycka till med bakandet :)

2009-08-27 | 22:01:59
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Jag är askass på bakning, men skulle gärna prova på att göra cupcakes.

Fast hittar aldrig några bra recept :P

2009-08-28 | 07:54:05
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

hej hej, hoppas allt är bra?



igår övade vi i kyrkan och nu har ja lagt upp låtarna som vi testa kika in och säg va du tycker



kram

2009-08-28 | 07:59:27
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December