Blöjornas hemsida?

2009-04-02 ι 23:34:31.. Our life 2 Kommentarer


Ush, denna dag gick why to snabbt...
Lämnade Leon vid 9 tiden, kom hem och började sätta igång med att pilla lite med min hemsida. Och ush så fult det blev först, så satte igång med en ny design. Har inte bestämt mig för om den nya är så bra/fin men nu får den duga tills allt är klart så kan man fin-slipa senare när man kommit på nya saker.
Har tänkt att jag också ska göra hemsidan helt själv, från grunden, allting helt enkelt. Men måste börja pilla på det i lugn och ro, det kommer ta tid då jag inte är någon höjdare på att få allting funka och hänga ihop. Men det är en egen liten värld med en massa massa koder och den ska jag ta mig in i, har ju redan varit på lite besök och semestrar.
Till min stora glädje så fick nyss ett dokument från Filip med lite tips och grunder. Skit bra och spännande, tänkte att jag då i helgen ska sätta mig ner och försöka plugga in lite och pröva mig fram hur dom beskriver det.

Anw, efter lite datanördande så åkte mamma, jag och mormor för att handla.
Oftast när vi inte skrivit någon inköps lista så blir det bara en massa bajshandel, de vill säga typ bara massa gott och ingen riktig mat, haha. Men idag, trots att vi åkte utan lista eller ens prat om mat så kom vi hem med världens bästa kassar. Fulla med både det ena och det andra så nu har vi säkert mat för nästan hela månaden.
Väl i affären, när jag stog och tittade/gemförde blöjor så tänkte jag att Leon skulla få prova Huggies Up&Go. Dock är ju den storleken helt pundig, 9-15 kg. Leon vägen ju bara 8,5 någonstans så dom var super duper stora och heller inte lika bra som Libero's...

Nej nu i den här åldern kör jag på Up&Go, det bästa och lättaste, och då är det Libero's som är bäst! Den nya modellen är ju dessutom ännu bättre så det får helt enkelt bli dom föralltid, haha. Trots att jag hatade Libero när Leon var liten och älskade då Huggies, men det är ju helt olika modeller - Up&Go och vanliga.

Men shit the same nu, klockan är mycket och jag är trött på denna data nu...
God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie och baby Julia

Tjo Love!

Skorna är icke nya, dem fick hon av kära Vivvi i födelsedagspresent på kalaset.. :)

Ses snart, sushi jippiii!

2009-04-03 | 08:03:14
URL: http://emmsss.blogg.se/emms
Postat av: Nadja

Fin blogg.. =))

2009-04-03 | 09:12:27
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December