Ny vecka

2008-09-01 ι 10:40:33.. Our life 0 Kommentarer


God morgon, eller förmiddag.

Jag somnade faktiskt riktigt skönt och otroligt snabbt igår. Helt underbart. Det var väldigt länge sen jag somnade så snabbt och skönt. Vad kan det bero på? Jag har inte gjort något annorlunda...
I think. Eller? Nu blir jag fundersam. Men nej. Dessutom så har Leon börjar sova som vanligt igen. Alltstå han sover om nätterna. Han fick ju fnatt där ett tag och skulle vakna 1-2 gånger per natt. Men nu sover han när jag lägger honom tills klockan 6 och får lite tutte och sen vaknar han igen vid 8. Väldigt skönt.

Anw, idag ska det bli lite inhandling inför söndag. Men bara saker som måste förberedas så pass i tid. För allt annat handlas på torsdag.
I morgon ska mamma och jag också åka till en "tårtdekor" affär. Dem har egentligen beställning via internet men öppet några dagar i veckan så vi ska passa på i morgon så slipper vi beställa. Vi ska göra en super fin tårta. Kan försöka rita upp den i ps eller id så kan ni få se typen. En stor tårta kommer det i alla fall vara.

Nu måste jag springa upp och duscha innan vi beger oss ut.
Leon ropar också på mig.

Ha en bra dag :o)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December