Ny vecka

2008-10-06 ι 10:21:30.. Our life 3 Kommentarer


God morgon i denna soliga men tråkigt kalla måndagmorgon.
Sitter och funderar på vad jag ska/måste göra idag. En sak jag vet att jag måste fixa nu i veckan är ju lilla Josefins present. Så skulle då behöva åka till panduro. Så irreterande att det bara finns en i stan och en i solna. Hur tänkte dom när tog bort den som fanns i barkarby?
Anw, jag måste också städa. Bada Leon. Duscha själv. Fixa hemsidan. Fixa korten. Kolla Leons album. Ja jag har ganska många saker jag hela tiden skjutit upp och skulle vilja göra idag. Men vi får se vad Leon säger. Han kanske inte alls vill vara med på noterna. Hehe.

Han har blivit så beroende just nu. Beroende av att sitta hos någon. Min skrutt vill inte vara själv. Och helst ska det ju hända saker 24/7 för att det ska vara kul. Annars är det inge kul. Men han är faktiskt väldigt duktig på att underhålla sig själv väldigt länge. Men det förstås - när han själv vill då.

Ska också försöka ta lite roliga kort idag. Inte bara på Leon.
Känt att min kreaktivitet på annan fotografering inte kommit ut så där mycket riktigt. Tråkigt...

Kommentarer
Postat av: Nike

Hej Michela, jag har en blogg som är alldeles nystartad men den är inte så fint designad. jag är verkligen dålig på sånt, kan inte mycket alls om datorer heller men jag fick tips om dig från en av mina läsare att du kanske skulle kunna hjälpa mig med design av bloggen...skulle du kunna det?

Hur gör man???



tack för svar.



Mvh

nike

2008-10-06 | 11:20:56
URL: http://nike.blogg.se/
Postat av: Berit

Vi kanske kunde ta en tur till Panduro i morron om du vill eftersom morfar ska ut och promenera med gubbarna. Säg bara till. Nu åker jag till stan och träffar Ann och Anders, hörs i kväll.

Kram mormor

2008-10-06 | 11:31:41
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Cassandra - Josefins mamma

Vi är jätte nyfikna på vad de kan vara :D

2008-10-06 | 16:01:11
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December