Höstlöven

2008-10-19 ι 13:32:29.. Leon i ord 8 Kommentarer


Nu ska jag snart bära av ut. Ut på ett litet äventyr. Leon ska träffa sin farmor och farfar.
När jag sen kommit hem ska jag försöka gå ut en liten stund och fota Leon bland alla löven. Hoppas bara Leon är på bra humör då och att han tycker det är roligt. Annars blir det inga kul kort. Annars kommer det lite andra roliga kort kanske.

kika in senare om du är nyfiken och vill se min älskade lilla Leon gosa och leka bland alla fina höstlöv.

Kommentarer
Postat av: lisa

hej vil du göra en ny design? :)

2008-10-19 | 16:45:47
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Elise

Hej, :)

Designen på min blogg är väldigt tråkig och deprimerande just nu, de va bara nått jag slängde ihop i brist på kunskaper och annat.. Så jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig?

2008-10-19 | 17:55:37
URL: http://devamindag.blogg.se/
Postat av: lisa

Du undrar kanske varför jag vill ha en ny.. Det är därför många tror att nån dött eller så för att det är himmel. Sen så vill jag ha en ny av dej själv. Så snälla ;) <3



Ha en bra dag, kikar in senare och hoppas på svar och fina höst bilder :)

2008-10-19 | 19:43:19
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: lisa

Åh snälla att du vill göra en deisgn till mej, en ny? Jag ser verkligen upp till dej, du är så duktig.



Svara i varje fall.. <3 Hoppas ni mår bra föresen.

2008-10-19 | 20:43:40
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: lisa

Åh snälla att du vill göra en deisgn till mej, en ny? Jag ser verkligen upp till dej, du är så duktig.



Svara i varje fall.. <3 Hoppas ni mår bra föresen.

2008-10-19 | 20:43:51
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Ann

Va är din sons pappa någonstans??

2008-10-19 | 22:33:21
Postat av: Sussie

Herregud vilken vacker unge du har! Otroligt söt!

2008-10-20 | 00:23:32
URL: http://smootie.blogg.se/
Postat av: Linda m. 4 barn

du verkar bra på att göra fina bloggar...kan du hjälpa mig med en fin design ?

2008-10-20 | 09:14:50
URL: http://tolovisa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December