Dongel (?)

2008-10-25 ι 20:38:55.. Our life 6 Kommentarer


Vet ni vad jag skulle vilja ha? Nääää...
Jo - bärbart internet (alltså en dongel) som man bara betalar för den tid man är uppkopplad för och inte någon fast månads avgift på ca 200 kr. Det borde finnas tycker jag. Så man kan få betala endast för det man använder. Som det var förr i tiden, haha.
När man inte hade bredband så kopplade man ju upp sig via telefon linjen hemma och betalade för den tiden man var inne. Så borde dom göra med donglarna. Eller hur?

För jag har inga 200-300 kr extra i månaden som jag kan slänga ut sådär.
Men det kanske finns någon helt underbar människa som kan överföra det till mig varje månad?


Kommentarer
Postat av: lisa

Snälla, vill du hjälpa mej med designen..(L) pelase!

2008-10-25 | 20:53:31
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag kan ge dig 300kr i månaden. Jag lovar!



Det enda du behöver göra är att kräva ca. 50kr för att göra en bloggdesign. Kolla bara kommentarerna på ditt förra inlägg, ALLA kommenterade för att de ville ha n design utav dig. Det betder 2 saker. 1. Du är duktig. 2. CHING-CHING och Michis får en dongel.

2008-10-25 | 21:30:54
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Cassandra - josefinsmamma

Jag håller med danella, de är många som frågar om designer, och om du gör 6 designer så får du en dongel :D

2008-10-25 | 21:36:07
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: LAACY

tror också du kan tjäna riktigt bra på att göra designer, skitsnygga!! försåtr att de är eftertraktade ..



hihi jaa jag förösker njuta av den så gott jag kan, men de så svårt när man blir arg på den hela tiden haha. tror också jag kmr sakna den enormt när den är borta .. =(

2008-10-26 | 05:56:37
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Kommer det inga fler utlottningsdesigner? :)

2008-10-26 | 09:35:09
URL: http://jennnnifer93.blogg.se/
Postat av: Sophie

Håller med dig om att du borde börja ta betalt, börja liksom med 25-50KR så kan du säkerligen ta mer pengar senare ;-)



Dessutom kan jag säga att jag har en dongel, betalar 200kr i månaden men så mycket som jag surfar så skulle jag nog behövt betala myyyycket mer om det var för den tiden jag var inne. Det är nog dyrare så :S

2008-10-26 | 10:01:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December