Dum i huvudet?

2008-05-07 ι 22:38:27.. Our life 3 Kommentarer


Klockan är typ halv 11 och jag är dö trött. Känns som om jag sprungit ett 500 mils maraton. Det skulle jag försej behöva efter den äckliga oxfilé pizzan det blev till middag ikväll. Snuskigt.
Mina ögonlock är nu så jäkla tunga att inte ens själva Magnus Samuelsson (sveriges starkaste man) skulle kunna lyfta upp dem.
Så nu är jag helt blind. Dessutom så har jag antagligen fått en vagel inanför ögonlocket, är dö öm när jag blinkar. Irreterande ömma smärta. Ush och fy!

Saken gör det inte bättre när jag plus det har fått världens sprängnandes huvudvärk. Nyss exploderade hjärnan som world trade center och istället för att gå och lägga mig så är jag så jävla dum att jag sitter här och undrar om den kanske sprängs en en gång. Utmanar ödet. Leker lite Usama Bin Ladin. Får man vara mer dum?

God natt!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilka jämförelser du fick till.

Men nu har du i alla fall varit duktig och gått upp och lagt dig och Leon.



Puss och kram

2008-05-07 | 22:48:07
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Berit

Han var ju så jättegulligt klädd idag Leon. Såg ut som en hel karl alltså. Man kunde inte ta fel på att det var en kille som låg i vagnen.

*Puss Gammelmormor

2008-05-07 | 23:30:09
Postat av: S a r a

Det finns nått grejs på apoteket som man kan köpa, mot vaglar. Annars kan du he lite saliv på fingret, och peta dit. Det ska visst va susen :D

2008-05-08 | 20:48:58
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December