Träna!!

2008-06-26 ι 23:52:53.. Our life 4 Kommentarer


Jag ska nog börja banta lite tror jag.
Inte för att jag vill gå ner i vikt för den är ganska ok men trimma kroppens former lite. Eller kroppens mått. Jag blir gärna av med det sladder, sladder, slisk och det poff, poff, pang.
Har suttit och tänkt på om jag ska vara så modig nog och gå in för det här ordentligt och då lägga upp vikt och mått här på bloggen. Har dock svårt att bestämma mig.
Inte för att jag skäms så, jag bryr mig egentligen inte. Jag väger strax över 51 kg och är 162 cm lång. Men om jag skriver upp allt här och ska visa att jag gått ner eller upp så vet jag att jag måste göra det här. Jag brukar nämligen vara väldigt duktig på att bestämma mig för saker och så håller det en dag efter att jag sen sett all god mat, godis och läsk. Jag är en rikgti mat människa ska ni veta. I LOVE FOOD!

Svåra beslut. Tror jag får ta det i morgon för annars kommer jag säkert inte fullfölja dem ändå.

Ha en skön natt, sov gott! Krams

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi kan hjälpas åt !

2008-06-27 | 00:12:59
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Nettan

Nu har jag utmanat dig !!!!

2008-06-27 | 00:13:17
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Malin

Träna kan du göra, det är nyttigt för alla...men banta tycker jag verkligen inte att du ska göra. Din vikt är perfekt till din längd. Inte alla som ser ut som du (smal och snygg), några månader efter en förlossning.



Kram på dig!



// Malin

2008-06-27 | 00:47:14
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Daniella

Nä du, michis. Jag håller med Malin där. Du ska inte banta, men träna kan du gott och väl göra. Du är ju redan jättesmal och fin.

2008-06-27 | 10:47:02
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December