God natt (?)

2008-06-27 ι 23:10:19.. Our life 3 Kommentarer


Lilla älsklingen ligger just nu och sover. Efter att han fått lite egen gjord potatis mos av en färspotatis till middag så somnade han i ca 15 min och vaknade super pigg och sprallig i benen. Så han satt här i knät när jag satt vid min nya laptop och kollade på mormor som satt mitt emot mig vid hennes bärbara data, och sprattlade för fulla muggar. Haha, data nördar?
Anw,
Känner att jag faktiskt börjar bli ganska trött. Är enormt kissnödig också som jag suttit och sagt till mamma i över en halv timme nu. Dessutom så är jag också väldigt törstig. Vad är jag mer? Jo jag har ont i huvudet också. Eller början till en huvudvärk.
Så jag funderar faktiskt på att hoppa i säng efter att jag kissat lääääänge och druckit maaaaaassor. Tycker jag låter som en bra idé faktiskt.
Kan ju bara hoppas på att jag också gör det och inte fastnar här framför datan eller någon annan stans. Som att städa eller något.
Fan! Nu kom jag ju på att jag skulle städa klart mitt rum förut. Bädda klart i Leons säng och plocka undan resten, men tror du jag kom i håg det? Nej, som vanligt får jag göra det nu. Ååååh.

Får i alla fall hoppas att hjärtat mitt är lite bättre i morgon så det inte fortsätter neråt som det gjort hittills. Nu måste han bli bättre, inte sämre. Inge feber, ush inget sånt.

God natt! (om ett tag)


Uppdatering! Jag har fortfarande inte varit och kissat eller gjort något av vad jag sa för en halv timme sen. Men vad var det jag sa, jag fastnar alltid! Jävla mig.

Kommentarer
Postat av: Nettan

och nu var det hur länge som helst sen du sa att du skulle kissa, och står fortfarande här och hoppar och studsar för fulla muggar och säger "gud, va jag är kissnödig" !!



Åh, nu går du äntligen och kissar.



God natt på dig min älskling !

2008-06-27 | 23:40:29
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Berit

God natt mina älsklingar, hoppas det var skönt att äntligern kissa. Hoppas också att Leon har piggat på sej lite till i morron.

Sov gott önskar gammelmormor

2008-06-27 | 23:55:48
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Lexie

sov gott :)

2008-06-28 | 01:26:59
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December