God morgon

2008-02-11 ι 11:26:01.. Our life 0 Kommentarer


.. hoppas att ni sov bra i natt.
Jag kan vel inte säga att jag gjorde men ändå inte att jag sov dåligt. Äh, jag sov nog ändå ganska bra. Det ända var ju bara att jag drömde en jävla massa hela tiden. Vaknade upp och drömde igen, igen och igen.
Kände mig jätte konstig i gårkväll och tänkte att då kanske jag kan få vakna mitt i natten av att vattnet går eller att jag får dö ont. Men ingenting. Neej, självklart. Den här ungen kommer komma försent nu ändå. Precis som C säger. Bebisen kommer komma minst 2 veckor sent och dessutom vara en tjej.
Men våran prins är vel ingen tjej inte, och inte ska han komma 2 veckor sent. Blä. Vilken deppration i så fall. Kommer ut som ett barn och ingen bebis. Väger typ 7 kg och är dö fet. Haha. Nej då, men fjutton gubbar nu får han faktiskt titta ut snart. Ringer upp till KS eller någon och säger att jag inte pallar mer och att dem MÅSTE sätta igång mig. Inte för att någon kommer göra det men... Frustrerande väntan.
Sitter och väntar på ett svar från Fjun men inget kommer. Sover hon eller? Sega brud.
Så nu går jag istället upp och duschar. Ska duscha, duscha och duscha mycket, länge.
Tänk om vattnet går då? Så märker jag ingenting det vore ju inte så kul. Äh, vad jag intalar mig själv. Inget kommer hända idag ändå. Det kan jag lova!

Ha en bra dag.
Krams

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December