bebisen spelar basket i magen

2007-11-10 ι 14:02:57.. Our life 1 Kommentarer


M a t mässan på Stockholmsmässan i går då. Ja, jag trodde faktiskt mer om den. Inte särskillt inmponerad. Trevligt var det ju, om man kunde druckit vin. Mamma och mormor kunde välja på huuuuuuuur mycket som helst. Fanns liksom inget slut.
Ja vi kom ju därifrån med lite påsar ändå trots svängarna om humör och bråk hos oss. Mormor gick bakom oss och stannade helt plötsligt utan att säga nånting. Det gjorde mig jäkligt irreterad. Sen såg jag hur jobbigt mamma tyckte det var för att det var så mycket folk. Och dum som jag var så puchade jag in henne i folkmassan och tyckte hon kunde smaka det här och det där vinet, tortts den enormt långa kön. Så gick syrran och ville ha dricka, drog i mina armar medans jag försökte vänta på mormor som var otroligt seg av sig. Så tillslut sprack det när vi satte och ner och började prata om vi skulle äta något.
Men men, det löste sig och alla blev på bättre humör. Haha. Även fast vi inte fick någon mat i oss.

Anyway, kommer hem och både mamma och jag är döda i ben och kropp. För att inte minst säga huvudet. Det var sån otroligt dålig luft där inne så vi fick ont i huvet. Vi orkade absolut inte laga mat så det slutade med take away som Christer fick åka och hämta.
Sen gick vi och lade oss eftersom att vi somnade i soffan. Godnatt!!

Så vaknar man i morrse med snö ute. :oO
Kunde inte tro det. Snö? Ursh. Trodde absolut den skulle försvinna runt 11-12 tiden men den är fortfarande kvar och nu är kl ändå 2. Kallt!

Nu sitter jag i sängen och väntar på att vi ska åka till vby. Basket.
Kommer bli kul att se hur bebisen reagerar idag. Alltid när jag är på basket. Spelar ingen roll var. Om det så är syrrans träning eller matcherna så ska han ligga och bubbla runt och sparka. Redan en basket kille? Värkar så. Hihi :o)
Syrran och jag ska snart åka och möta mamma som redan är där. Först är det herrmatch, sen dammatch. Så kommer antagligen komma hem efter 7.
See you thene.

Krams från mig och bebisen !


Kommentarer
Postat av: Mamsen / mormor

Och sparkar blev det !
Tom jag kände en hel del där inne !
Han sparkade verkligen bakut där inne -
han kanske blir värsta basketprofset och ville vara med ? Vem vet !

2007-11-10 | 22:25:30
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December