Grått-höst-depp?

2009-10-23 ι 21:37:31.. Our life 1 Kommentarer


Känslan när löven färgas röda, gula och oranga som sedan faller ner på marken och gör världen mer färgstark än någonsin brukar inspirera och bringa många underbara stunder för mig. Men denna hösten är nog bland dom jobbigaste och konstigaste någonsin. Inget finns men ändå finns allt. Många tårar som inte är nödvändiga ar fallit och jag känner mig mer urtorkad på länge. Denna höst är inget mer än grå för mig för jag hade så höga förväntningar på vad som skulle komma. Hösten skulle ju bli min/våran super tid.. men ännu är den inte över..?
På sätt och vis är just denna tid bland dom bästa.. Men samtidigt den sämsta.

Konstigt nog känner jag hur vintern närmar sig.. Kanske är det för att jag i stället börjat satsa på att detta ska bli den bästa vintern och vill ha den nu? För vintern är inte ens nära, eller kanske är den. Julen kommer, åh så underbart. Julen är nog den bästa tiden på hela året, jag älskar den. Och denna jul kommer nog vara den bästa i mitt liv. Jag och Leon ska hitta på så mycket mysigt, han ska få så mycket paket och jag ska överumpla honom med kärlek. Detta är min tid och jag längtar. Kanske ska jag börja lägga början av hösten på sidan och tänka att det snart är slut. Slut på detta.. ja det är verkligen slut för en massa saker för oss. Underbart!



Hösten är bara grå just nu..

Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

det kommer lätta upp snart!

2009-10-26 | 12:38:54
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December