Monday

2010-09-20 ι 20:54:21.. Our life 0 Kommentarer


jag och bebismagen

Måndagar är ju alltid måndagar.. = dom känns sega, man längtar tillbaka till helgen och inser att det är en hel vecka kvar tills ledigheten pausar tillvaron igen. Men denna måndag gick rätt snabbt och var roande ändå.

Älsklingen kom och hämtade mig efter jobbet, vi åkte och hämtade Leon, åkte på visning (som by the way var helt muppigt område så den blev dissad) sen åkte vi och handlade lite mat, köpte även en ny hockey-puck, ryggsäck och termos till Leon att ha på mullen i morgon hos dagmamman. Jag fick även med mig lite hårfärg som borde in nu..? Det ska ju bli en sen kväll ändå då det är Dexter, J's favorit program..

Veckan känns annars som både en bra och dålig vecka. Lönen kommer i slutet och det är ju alltid possitivt, men har fått så många "andra" räkningar som kommer en gång årligen eller bara som extra just nu så känns som att lönen kommer splittras åt alla håll och kanter trots att jag planerat att kunna köpa massa denna månad.. blä!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December